Čím kratší, tím ...?

08.12.2015 08:24

Přiznám se. Nemám moc ráda slovo "sexy". Vzbuzuje ve mě totiž něco lacině provokativního. Pokud někdo řekne o outfitu, že je sexy, představím si vykukující prsa a délku čehokoliv pod zadek. A to je možná opravdu sexy, ale rozhodně to není šik. Tedy aspoň ne pro mě.

Zamyslela jsem se nad tím nedávno při návštěvě jednoho pražského baru. Když jsem se kolem sebe rozhlédla, viděla jsem samé dívky s nepřirozeně obarvenými vlasy, ještě víc nepřirozeným make upem, jako by je právě někdo vyrobil. Skutečně se podobaly bárbínám... ale není hezčí přirozená krása bez vystrčených předností?

Nedalo mi to a ihned jsem se zeptala svého kamaráda, který stál vedle mě: „Je fakt tohle to, co u holky hledáte? Krátký šaty, velký prsa a našpulený rty?“ Zcela otevřeně mi přiznal: „Víš, ono je to pěkný. Na první pohled je to fajn. Ty holky jsou sexy, ale maximálně na jednu noc. Jako milenky, rozhodně ne jako partnerky.“ Zamyslela jsem se. Jsou tyhle holky vůbec lepší v posteli? A jelikož stál kamarád pořád vedle mě, nedalo mi, abych se ho nezeptala i na tohle. „Většinou ne. Ony se vlastně nemusí moc snažit. Stačí jim, že jsou pěkný, nechtějí nebo nemusejí v tom být navíc ještě dobrý.“ Měla jsem velkou touhu jít za těma holkama a zeptat se jich, proč se takhle oblékají a jestli si myslí, že v očích nějakého skvělého muže alá Richard Gere (a teď nemyslím jeho roli v Pretty Woman) opravdu stoupnou (a jestli si to myslí, tak proč).

Jak říkám, oblečení mluví za nás dřív než otevřeme pusu. Možná je to nespravedlivé, ale je to tak. K čemu je dobré vypadat vyzývavě, když z toho ve výsledku kromě jedné, možná ani ne tak skvělé noci, nic nemáme? Nebo je to opravdu to, po čem ženy takto oblečené a namalované opravdu touží? Stát se pro muže sexuálním objektem... Nemyslím si. Nemyslím si, že všechny ženy v tom podniku (a že jich tam bylo hodně) toužilo po noci bez závazku, po tom, probudit se s kocovinou vedle muže, který o ně už nestojí (protože dostal co chtěl). Jenže všechny ty ženy tak působily. Každá jedna. Neříkám, že máme chodit na párty v košilích a business kalhotech. Ale i do baru se dá vymyslet šik model, ve kterém si s námi muži budou chtít opravdu popovídat. Neříkám, že není milé vědět, že o nás muži stojí. Ale je milejší vědět, že o nás nestojí pouze jednou.

Btw.: Zaflirtovat si s mužem jde stejně dobře i v krásné bílé košili zaplé až ke krku a zastrčené do business kalhot. Stačí mít krásný úsměv a jisrku v oku.